vineri, 29 octombrie 2010

Nu vreau …

Nu vreau sa vorbesc despre oameni importanti,nu-mi permit…
Dar oare de ce, de la o vreme il urasc pe Popeye ce marinar tampit
Nu vreau sa vorbesc despre politicieni corupti
Caci ei sunt doar bo-Boci din realitate mult prea cruzi rupti
Nu vreau sa vorbesc despre succesuri sau blonde de succes...
Dar cand o vad pe una ca da cu mopul,  nu am cum s-o ocolesc
Nu vreau sa ascult trilul unor pasari din Hawaii
Cand ma incanta ciripitul unor vrabiute imbracate in scai
Nu vreau ,refuz sa ma mai uit la televizor
Cand orice emisiune incepe cu un viol si un omor
Cand orice “V.I.P.” se vinde pentru un milion si-un pic...
Si-apare la televizor si ne vorbeste important despre... nimic
Nu vreau sa mai iubesc fotbalul, nu ma suport sportul
Cand o familie de ciobani conduce absolut totul…
Nu vreau , nu pot sa mai am incredere in preot chiar de-i drept
Credinta nu ti-o insamanteaza un om, ci sufletul din piept
Nu vreau sa vorbesc despre copiii de bani gata cu initialele L.V. pe palton
Care se plimba seara pe-un bulevard cu gropi spunand ca-i de bon-ton
In plina criza, de criza nu vreau sa spun foarte multe...
Doar ca ea le-a adus unor romani masini ce nici D.Trump nu le are in curte
Nu vreau sa vorbesc despre basme, sau despre cei sapte pitici
Desi unul dintre ei s-a indragostit de un manechin in Romania, chiar aici
Nu vreau sa vorbesc despre manelisti si despre muzica ce-o canta
Ca toti valoare are si gura lor trebuie si ea sa mananca
Nu vreau sa-i ard pe toti, chiar daca asta presupune un pamflet
Fac haz de necaz de viata , pentru un simplu zambet...
Si pentru c-am trecut intr-un nou an , am si-o urare :
Noi sa fim sanatosi, cum ar zice omu’ ,
Caci pe astia despre care am vorbit nu ii mai vindeca nici Ciomu .

Melci Valentin-Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu