luni, 25 octombrie 2010

Luat de val, de carnaval -pamflet-

E prima oara cand deschid cutia cu minuni
In prima ora, a unei zile, a unei oarecare luni
Azi am uitat tot ce stiam, am uitat si numele din buletin
Azi nu mai am pareri, sunt doar un observator fin.
Un prim personaj rasare: o blonda, se zice ca este o muza
A unui pirat fioros ce naviga in Agigea, pe ecluza
Un mit spune ca el, singur, a distrus o intreaga flota
Si-acum se ascunde, conducand un mic popor dintr-o grota
Dar revenind la blonda, ea flutura pe sticla o frunzulita jucausa
Zice ca-i logo, brand, eu n-o inteleg, ea da din gusa.
Schimband canalul, postul, cum ii spuneti voi,
Dau de o incapere plina cu o cireada de boi.
Sunt uluit de ce toti au cate-o copita ridicata
Stati linistiti, de acum si legea pensiilor e-aprobata!
Si schimb, si schimb, nici eu nu mai stiu
Pe-un post, e-o inmormantare la care paparazzi se-nghesuie in sicriu
Nu va uitati cu ochi straini si goi la mine
Pentru o astfel de imagine s-ar face multe alte crime.
Dupa ce trec prin furtuna de violuri si episoade cand se taie intre ei
Presarate cu anchete de 500 de episoade si alte 5000 de idei
Caci la capitolul manipulare si telenovele
Diaconescu merita pe Bordwalk zeci de stele.
Printre aceste personaje si eroi sunt presarate atatea reclame
Ce fac din tine un supertine, care superalearga dupa niste superdame
Pe un alt canal regasesc niste minunati artisti
Ce canta fara numar, fara numar sunt si ei dar nu-s faliti
Toti are valoare, are talent si mai ales dusmani
In lumea lor nu ploua cu impozite, ci doar cu bani.
Sincer sa fiu, am obosit sa fiu bombardat din fiecare parte
De stiri reincalzite si informatii mestecate
Doar un nebun ce se zareste dintr-un vraf de ziare
Ma face sa zambesc in fiecare seara cand apare.
Mai oameni buni stiti cat m-am chinuit eu sa-mi lucrez aceasta GANDIRE
Si vine unu cu-o privire divortata si mi-o zgarie fix aici intre fire
Eu zic sa-i aratam noi "smecheria", chiar de avem 15 sau 30 de ani
Haideti cu toti sa-i dam perversa din Balcani!
 
Melci Valentin Alexandru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu