luni, 20 decembrie 2010

Un pumn de ganduri

Pe plan politic, nu avem niciun plan de bataie
Romanul isi face planuri pentru o casa dar sfarseste intr-o odaie
Vorbind de promisiuni, ne spun ca pot inrosi chiar si zapada
Cand panglica pe care ei o taie e mai lunga c-autostrada
Suntem mintiti, inraiti de oameni fara resentimente
Invrajbiti de putere, nu se bat in idei, ci in amendamente
Viata e ca un tort, ei luptandu-se pentru bucata cea mai mare
Noua nu ne ramane decat "onoarea" de-a sufla intr-o ultima lumanare
V-as da un pumn de ganduri in adancul inimii
Voua celor ce ne ucideti visele si ne schitati rute cenusii
O sa va doara, nu va doboara, cand uimiti o sa realizati
Ca sunteti ca si noi, simpli muritori intr-o oarecare lume uitati
In viata am mers intotdeauna drept, nedrept de rapid
Ieri eram un copil cu privirea senina, azi am dobandit un temperament acid
Un pumn de ganduri si cateva fise, atat mai avem
Sa supravietuim pe strazile infundate facem tot ce putem
In drumul nostru intalnim prea multe usi inchise
Prea multe iluzii, obstacole si promisiuni omise
Oricum ar fi nu ma indoiesc de viitor cum se indoaie ei dupa un plic
Alb dar negru, isi umplu buzunarele dar in suflet tot n-au nimic
In piepturile noastre, revolutia a inceput,e-o lupta dura in transee
Ne facem loc printre gloante si crosee, dar ne loviti subtil cu clisee
Sunt multi raniti dar cei mai multi abandoneaza
Cu parul carunt si barba, intr-un colt de dormitor se refugiaza
Saraci, averea noastra e ascunsa intr-o carte veche de pe masa printre randuri
E-ascunsa cu atentie in buzunarul de la piept unde pastram un pumn de ganduri...

                                                1 decembrie 2010



3 comentarii:

  1. suna,pe alocuri, un pic prea a hip-hop:)
    si daca imi e permisa umila mea opinie, cred ca trebuia scris un pic mai acid, daca voiai sa produci efectul scontat. dar ce stiu eu, mi-ai putea raspunde,e atat de usor sa critici si asa greu sa creezi. bafta pe viitor si asteptam postari mai dese

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru sfat, am sa tin cont pe viitor. Suna a hip-hop probabil pentru ca imi place acest gen de muzica. Totusi ar fi fost dragut sa stiu cine e autorul primului meu comment de pe blog :) . Numai Bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa stii cine e autoarea urmatorului tau comment pe blog :) marfa postarea, asteptam mai multe !

    RăspundețiȘtergere